مهر
25
1393

نظرسنجی جشن سالیانه ۹۳

※نظرسنجی※
با سلام
لطفا برنامه های جشن ۲۴ مهرماه را به ترتیبی که رضایت داشتید اولویت بندی فرمایید:
۱)طناب کشی
۲)جمله سازی
۳)مسابقه غدیریه (اجرای حاج آقا موسوی)
۴)باز خوانی شعر (اجرای حاج جوادآقا کاتوزیان)
۵)مولودی خوانی
لطفا به ترتیب اعداد را به شماره پیامک هیئت ارسال و یا در دیدگاه‌های این پست پاسخ فرمایید
«ابراهیم»

      مطالب مرتبط

درباره نویسنده: علي معتمدكيا

۲ دیدگاه + فرستادن دیدگاه

  • با سلام وخسته نباشید بابت زحماتی که میکشید
    من در جشن سالیانه حضورنداشتم اما تعریفهای که شنیدم امسال ازنظم بهتری برخوردار بوده فقط یک نکته را بایددر مورد جشن یادآور شوم وقتی ماجشنی میگیریم ومولودی خوانده میشود چرا نباید دست زده شود مگر نه اینکه این شادی برای اهل بیت بوده است؟
    برنامه گروههای قرآنی به نظر من سنگین است ودرس بچه ها از آن هم سنگین تر بهتر نیست کمی گروهها سبک تر شود(بطور مثال همانطور که آقای لواسانی در روز مسابقه به آقای صادقی گفت بهتره که بچه هادر یک گروه پایین تر شرکت کنندویا دو حافظ کوچک که در گروه حمد شرکت کرده بودند برطبق برنامه ای که من در اینترنت دیدم باید در گروه بالاتر شرکت کنند واین حفظ وترجمه میتواند برای آنها سنگین باشد)تا در آینده شاهد وجود حافظین بیشتری باشیم
    راستی چرا مثل پارسال نفرات برتر رامعرفی نکردیدتا ماهم مطلع شویم

    • با عرض سلام و عرض تشکر از ابراز لطف شما
      مشکلی در رابطه با دست زدن در مولودی وجود ندارد کما اینکه پپیش از این و در جشن‌های گذشته مولودی‌هایی همراه با دست زدن و شکلات پرتاب کردن و … هم داشتیم، مشکل این دفعه انتخاب غلط مولودی‌خوان بود که اصلا مولودی سبک‌دار و خوبی نخواند.
      اما در رابطه با گروه‌های قرآنی؛ چند سالیست که انتخاب گروه قرآنی بر عهده خود قاری و خانواده‌اش بوده و شرط گروه فرهنگی فقط حفظ بودن سوره‌های پیشین است که متاسفانه این دوره شاهد افت عزیزان بوده‌آیم. ان شاء الله با تصمیمات و راهکارهای جدید این مشکل حل خواهد شد.
      علت عدم معرفی نفرات برتر وجود گروه های تک نفره و یا دونفره بوده که در صورت اعلام رتبه احتمال مقایسه بچه‌ها بوجود آمده و مسلما در روحیه بچه‌ها تاثیر سو خواهد داشت. ان شاء الله در سال جدید با گروه بندی بهتر بتوانیم این نقص را مرتفع نماییم.
      در پایان از حسن توجه حضرت عالی و ارائه نظرات و پیشنهادات خوبتان تشکر می نماییم.

فرستادن دیدگاه

گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

اردیبهشت ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« فروردین    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031