بهمن
30
1396

شهادت حضرت فاطمه الزهرا علیهاالسلام

نتیجه تصویری برای شهادت حضرت زهرا

کدامین شب از آن شب تیره تر بود

که زهرا حایل دیوار و در بود

شبی کاندر هجوم تیغ بیداد

سرت را سینه زهرا سپر بود

زمان بر سینه خود سنگ می کوفت

زمین از داغ زهرا شعله ور بود

 

سلام و درود خدا بر یگانه بانوئی که در عرش الهی محبوب ملائکه مقرب و هم کلام با برترین آنان و حامل علم خدا یعنی جبرئیل امین بود. درود بیکران خداوند بر فاطمه(علیهاالسلام) که بهجت قلب و نور چشم رسول (صلی الله علیه و آله) و عزیزترین انسان ها در پیشگاه او بود؛ وجودی که نور پیامبر(صلی الله علیه و آله) سراسر او را احاطه نموده بود و از جهت شبیه ترین مردم در رفتار و کردار به رسول خدا بود.اس ام اس شهادت حضرت فاطمه

شهادت جانسوز یگانه دختر پیامبر و اولین شهید راه ولایت بر امام زمانمان حضرت بقیه الله علیه السلام تسلیت باد

بهمن
30
1396

حدیث روز

امام صادق علیه السلام : لا تَزالُ شیعَتُنا مَرعِیّینَ مَحفوظینَ مَستورینَ مَعصومینَ ما أحسَنُوا النَّظَرَ لِأَنفُسِهِم فیما بَینَهُم وبَینَ خالِقِهم، وصَحَّت نِیّاتُهُم لِأَئِمَّتِهِم، وبَرّوا إخوانَهُم ؛ فَعَطَفوا عَلى ضَعیفِهِم وتَصَدَّقوا عَلى ذَوِی الفاقَهِ مِنهُم. إنّا لا نَأمُرُ بِظُلمٍ، ولکِنّا نَأمُرُکُم بِالوَرَعِ الوَرَعِ الوَرَعِ، وَالمُواساهِ المُواساهِ ءِخوانِکُم .

▫️«شیعیان ما، تا زمانى که در روابط میان خود و خدایشان نیک بنگرند، و به پیشوایانشان حسن نیّت داشته باشند، و به برادرانشان نیکى کنند، و با ناتوانشان دلسوز و مهربان باشند، و به نیازمندانشان کمک کنند، همواره [از جانب خداوند عز و جل] مورد عنایت، محفوظ، و در پناه و مصون خواهند بود. ما به ستم کردن، دستور نمى دهیم؛ بلکه شما را به پارسایى، به پارسایى، به پارسایى دستور مى دهیم، و نیز به مواسات، مواسات با برادرانتان!»

? . المحاسن : ج ۱ ص ۲۵۸ ح ۴۹۲

گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

بهمن ۱۳۹۶
ش ی د س چ پ ج
« دی   اسفند »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930