تیر
5
1393

دلیل علمی سجده کردن

بدن ما به طور روزانه مقدار زیادی امواج الکترومغناطیسی دریافت می‌کند. ما امواج الکترومغناطیسی را از طریق تجهیزات الکتریکی مانند تلفن همراه، لپ تاپ، کنترل تلویزیون و… که نمی‌توانیم آنها را کنار بگذاریم دریافت می‌کنیم.
همچنین از لامپ های روشن که حتی برای یک ساعت هم خاموش نمی‌شوند. ما منبعی هستیم که مقدار زیادی امواج الکترومغناطیسی دریافت می‌کنیم به عبارت دیگر ما با امواج الکترومغناطیسی شارژ می‌شویم بدون اینکه احساس کنیم.
سردرد داریم، احساس ناراحتی می‌کنیم، تنبلی در کار و درد اندام‌های مختلف از نشانه های این امواج است.

راه حل چیست؟

یک دانشمند غیر مسلمان اروپایی تحقیقاتی را شامل یافتن بهترین روش برای خارج کردن امواج الکترومغناطیسی که به بدن آسیب می‌رساند انجام داده است.
با گذاشتن پیشانی‌مان بیشتر از یک بار بر زمین امواج الکترومغناطیس مضر را تخلیه خواهیم کرد. این شبیه اتصال دادن ساختمان‌هایی با زمین است که احتمال برخورد سیگنال‌های الکتریکی مانند رعد و برق وجود دارد تا امواج از آن طریق تخلیه شوند.

بنابراین سر را بر خاک بگذاریم تا امواج الکترومغناطیسی تخلیه شود.
آنچه این تحقیق را بیشتر شگفت انگیز میکند این است که: بهتر است پیشانی را برخاک بگذاریم
و آنچه شگفت انگیز تر است آنکه: بهترین راه که پیشانی‌تان را بر خاک بگذاریم حالتی است که رو به مرکز زمین باشیم چرا که در این حالت امواج الکترومغناطیس بهتر تخلیه خواهد شد و بیشتر تعجب خواهیم کرد وقتی بدانیم بر اساس اصول علمی ثابت شده که مکه مرکز زمین است و کعبه درست در مرکز زمین است.

بنابراین سجده نماز بهترین راه برای تخلیه سیگنال‌های مضر از بدن است، همچنین روشی مطلوب برای نزدیک شدن به قادر متعال است او که جهان را این گونه هدفمند آفرید.
قادر متعال همواره از ما چیزی را می خواهد انجام دهیم که برای خودمان مفید و سودمند است موضوعاتی وجود دارد که دلیل انجام قطعی آن را نمی‌دانیم اما دیر یا زود ممکن است دلیلش را پیدا کنیم. در هر حال ما باید به خداوند متعال ایمان داشته باشیم و بدانیم هر آنچه برای او انجام می‌دهیم بهترین برای ماست.
ما به خاک نمی‌افتیم تا امواج الکترومعناطیس تخلیه شود بلکه برای اطاعت خدای قادر متعال سجده می‌کنیم ما به فرمان خدا اعتقاد داریم که همیشه در آن معرفتی است، ایمان ما به خاطر آفریننده است او همه چیز را می‌داند

گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

اردیبهشت ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« فروردین    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031